INSCHRIJVEN WINTERCOMPETITIE 2018/2019

De inschrijving voor seizoen 2018/2019 is geopend.
Tot en met 6 juli 2018 is het mogelijk om alle bestaande en nieuwe teams in te schrijven. Voor het eerst dit jaar zal de inschrijving volledig online plaatsvinden.
LET OP! Het is op dit moment absoluut nog niet mogelijk om per mobiele telefoon de inschrijving te doen. Bij de betaaloptie kan het daarbij mis gaan!!!!

Bestaande teams kunnen hun team voor volgend seizoen inschrijven met hun inlogcode van  Teambeheer, waarmee het hele jaar de wedstrijdresultaten zijn ingeleverd.Nieuwe teams moeten zich eerst registreren en zullen via de e-mail een inlogcode ontvangen. Daarna kunnen ook zij hun team inschrijven.

Hoe werkt het?

Via de link HIER INSCHRIJVEN kom je in de omgeving voor het online inschrijven. Log in met je teamgegevens die je het hele seizoen ook gebruikt hebt om de wedstrijden in te leveren. Codes kwijt? E-mail dan naar WEDSTRIJDLEIDER@DARTVK.NL

Schrijf je je in als nieuw team? Kies dan voor de knop Nieuw Team. Maak vervolgens een account aan met een geldig e-mailadres en een wachtwoord. Je krijgt dan de verdere instructies per e-mail toegezonden om verder te gaan.

Je krijgt nu het stappenplan te zien om je team in te schrijven.

Vul bij stap 1 een geldig e-mailadres in waarop de captain van het team te bereiken is. Naar dit e-mailadres wordt vervolgens een mail verstuurd. In die e-mail bevindt zich een link waarop geklikt moet worden om verder te kunnen. Deze controle wordt gedaan zodat wij van alle captains een geldig e-mailadres hebben. Let op! Het kan zijn dat onze mail in de SPAM-box of map met ongewenste mail terecht komt. 

Stap 2 is het selecteren van de spelers. De spelers van het team waarmee afgelopen seizoen competitie is gespeeld zullen worden getoond. Zijn er spelers overgenomen door een ander team gedurende de inschrijvingsperiode dan zullen deze spelers bij het nieuwe team ingeschreven worden en worden ze ook niet getoond.

Bij alle spelers staan ook de bij ons bekende adresgegevens. Indien deze niet kloppen geef dan de juiste adresgegevens door via de Ledenadministratie.
Door simpelweg op de invulvakjes voor “inschrijven voor nieuwe termijn” te klikken selecteer je de spelers die komend seizoen ook deel uitmaken van je team.

Wil je een speler overnemen uit een ander team of een speler inschrijven die al een lidnummer heeft maar die vorig jaar niet gespeeld heeft dan voer je onder “Speler overnemen uit ander team” het lidnummer en de achternaam van de betreffende speler in. LET OP! Ben je er niet zeker van of de achternaam goed in ons systeem staat neem dan eerst contact met ons op alvorens het lid in te voeren. Voer de achternaam in zónder tussenvoegsels (van der, de, van) Indien de naam verkeerd wordt geschreven vindt ons systeem het lid niet en wordt diegene als nieuw lid ingeschreven! Dit zal leiden tot dubbele inschrijvingen. Ga dus niet klakkeloos namen invullen maar neem altijd eerst contact op.

Het minimum aantal spelers dat ingeschreven moet worden is 4, meer mag natuurlijk ook. Zodra een speler wordt aangeklikt verschijnt rechtsboven een groen veld met het aantal aangeklikte spelers en het totaalbedrag van de inschrijving.

Als alle spelers geselecteerd zijn klik je op vakje “Maak een keuze” en kies je hoe je wilt betalen. Nieuw is dat je hier direct kunt betalen via I-Deal

Als de betalingkeuze voltooid is volgt stap 3, de teamgegevens. Vul hier alle teamgegevens in zoals de (evt. nieuwe) teamnaam, de captain, de thuisspeeldag en de speelgelegenheid. Je kunt kiezen uit de lijst met speelgelegenheden. Als je speelgelegenheid er niet bij staat kies je voor “Nieuwe speelgelegenheid” en vul je alle gegevens verder in.

Vul in stap 3 ook in of je team mee wil doen aan de beker of niet. Ook het opmerkingen-veld is heel belangrijk! Wil je bijvoorbeeld wel of juist niet in de poule of samen met andere teams thuis spelen, vermeld dat dan duidelijk in het opmerkingen-veld! We garanderen niet dat dit mogelijk is bij de indeling maar zullen ons best doen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Teams waar geen opmerking bij staat zullen vrij in elke poule ingedeeld gaan worden! Dit kan na de inschrijving niet meer ongedaan worden gemaakt!

Stap 4, de laatste stap, is de gegevenscontrole. In het kader van de nieuwe privacy-wetgeving moet elk lid apart toestemming geven om zijn/haar gegevens te mogen gebruiken. Het is met de nieuwe wet verplicht met elk lid afzonderlijk een lidmaatschapsovereenkomst aan te gaan. Daarom vragen wij vanaf nu van elk lid een geldig e-mailadres. Het is dus niet de bedoeling dat de captain bij elk lid hetzelfde e-mail adres invoert, wij willen van alle leden een geldig e-mailadres. Dit veld is verplicht bij de gegevenscontrole alvorens de inschrijving voltooid kan worden. Na de inschrijving wordt er dan automatisch een mail naar elk lid verzonden waarna elk lid op een bevestiging kan klikken. Bij deze stap wordt van elk lid ook de juiste geboortedatum gevraagd. Dit veld moet verplicht ingevoerd worden. De laatste stap in de gegevenscontrole is de pasfoto. Van elk lid dient een foto in ons bestand aanwezig te zijn. Voor leden die al lange tijd niet gespeeld hebben maar nu weer ingeschreven worden bestaat de mogelijkheid een (nieuwe) foto te uploaden. Het kan dan zijn dat wij nog geen foto van het betreffende lid hebben. Voor nieuwe leden is het verplicht een spelersfoto te uploaden! Deze foto moet het .JPG-formaat hebben en moet duidelijk het gezicht van de betreffende speler bevatten. Dit is namelijk de foto die op de spelerspas zal worden gedrukt. Zonder het uploaden van de foto zal de nieuwe speler niet geaccepteerd worden!

Als dit allemaal voltooid is volgt stap 5, de afronding. Hier kun je de inschrijving voor akkoord verklaren en worden de gegevens naar de Ledenadministratie gestuurd. Als deze de controle heeft uitgevoerd wordt er een e-mail verzonden naar het adres dat je in het begin hebt opgegeven. De inschrijving is pas compleet indien ook stap 5 voltooid is. Teams waarbij deze laatste stap niet voltooid is zullen niet in de competitie worden opgenomen!

Overigens hoef je niet alle stappen in één keer te voltooien. Als je bijvoorbeeld al wel betaald hebt, maar je moet de pasfoto’s nog verzamelen van je teamleden dan kan dat. Pas als je bij stap 5 op akkoord hebt geklikt is de inschrijving definitief en is je team volledig ingeschreven.

Iets niet duidelijk? Mail naar wedstrijdleider@dartvk.nl